Min absoluta favorit


Den här dagkrämen har varit med sen gymnasiet någon gång. Jag tror det var ny och det följde med prover i var och varannan tidning. Jag var som såld på reklamen: från problemhy till porslinshy. Men samtidigt nojjade jag mej för innehållet. På den tiden associerade jag apoteket med medicin och stora problem. Men efter mycket fingrande så provade jag. Å, underbar. Jag sprang upp och ner mellan mina prover och mamma och tjatade. Känn här. Jämför med igår. Visst är det skillnad. Känn igen. Min mamma svarar: Men köp den om den nu är så bra. Sedan dess har jag inte kunnat leva utan den.


Lätt att smörja in. Ingen kladdig hinna, bara mjuk och len hy. På direkten

Tar bort så gott som allt vad problemhy heter, även om mitt problem inte är acne utan porisar

Luktar gott

Dryg

Och 169:- är den absolut värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0