Theres flyttar

till

theresj.blogg.se

Sen får vi se vad som händer på den här sidan.


Theres

Nytt i HM´s webbshop



Skugga för 39.50:-
Jag har redan kärat ner mej i färgkombinationen och priset. HM´s skuggor brukar dessutom vara bra, så jag funderar på att investera. En av få make up produkter jag köper på HM är just skuggor. Det enda jag har att gnälla på, än så länge, är att Betty känns lite väl mycket högstadie.



Theres

Höst

Vad är mer höst än äpplen?





Theres

Roll-on ögonkräm


Nu har jag hittat nåot jag gillar. Inget mer kladd. Bara att rulla på krämen.
Apoteket, nästa. Eller, ja, så fort jag orkar promenaden på 7minuter. Jag måste fingra, klämma, känna och lukta.


Theres 

Inte nu igen....



Jag är sjuk, igen. Jag hoppas mormor kommer förbi imorgon, med ett "skämma bort sina barnbarn paket". Känner att jag behöver det och ett krya på dej kort. Gnäll gnäll. Nu ska jag dricka te och sova.


Theres


LdB body soufflé - Amore


Denna har inhandlats på rea och jag älskar den. Mjuk, lätt att smörja in, gör underverk, snygg, bra pris och doftar underart liksom alla andra produkter från LdB.


Theres

Nyupptäckt favorit

Jag hittade denna i mitt badrum förra veckan. Jag har fått den av mamma, i något julklappskitt. Den har av någon anledning blivit stående. Men nu har det blivit ändring. Tillsammans med rengöring och lite vatten, så får man en underbar ansiktsmassage. Lyx, för cirka 50:-

 
Theres


Vacker...

När vi ändå håller på att skriva om vackra ting så måste ju denna person få vara med



Min älskling


Eller hur Theres???..Hihi


Anna


RSS 2.0