Mascaradröm

Måste bara tipsa om världens bästa mascara. Den är verkligen superbra. Köpte den innan semestern för min gamla var slut. Mascara är något jag köper en gång i månaden. Den tar alltid slut alldeles för snabbt. Denna gång köpte jag Max factor false lash effect i färgen brun , använder alltid brun. Den ger jätte långa fransar och ger verkligen ett intryck av "false lash" fast ändå på ett naturligt sätt.  Funkar även bra till mina känsliga ögon som lätt börjar klia av starka produkter.
Denna mascara får en STOR 5 :a av mig. Kanon bra
Tror verkligen att jag hittat rätt i mascara djungeln. Äntligen efter typ 10 år:)
Det enda lilla minuset är att den efter några timmar kan kladda en aning under ögonen. Men det är lätt fixat med en tops




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0