Frisk och Fräsch

Jag passade på att fördriva tiden på tax free shopen innan flygresan hem igår. Gick runt lite bland parfymerna och luktade. Brukar mest må illa av alla starka dofter av 1000 olika parfymer. Men jag såg en flaska jag tyckte såg fin ut så jag gick fram och sprayade lite på handleden. Först doftade den starkt som nästan alla gör direkt, men efter en stund blev den riktigt god. Jag är mycket kräsen när det gäller parfymer, det är inget jag köper ofta. Har haft min flowerbomb nu i snart 3 år. Men denna parfym kommer jag köpa och ångrar mig nu att jag inte köpte den i går för 350 kr som den kostade i taxfreen.
Den kostar runt 500kr i vanliga parfymbutiker

Escada ocean lounge





Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0