BUS-tips

Jag använder 2 st brun utan sol båda från clarins. En gel och en liquid. Båda funkar jätte bra till bleknosar. Den som är i gelform använder jag regelbundet som nattkräm. Egentligen så blir jag inte brun av brun utan sol utan mer "normalfärgad" . Jag är annars super super blek, nästan genomskinlig. Den som är i flytande form ger lite mer färg så den använder jag vid speciella tillfällen bara ,eftersom den kan vara lite svår att få jämn, man kan nämligen inte smörja in den utan måste använda en bomullstuss. Den ger som sagt lite mer färg än gelen så det är mer en fest BUS. Jag har provat en hel del Bus produkter men måste säga att clarins har lyckats göra några riktiga bra till oss spöken:)


Intense Bronze self tanning tint for face 235 kr finns att köpa här


Sheer tanning bronze self tanning for face ca 180 kr finns att köpa här





Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0