Äntligen hemma och solpuder

Det är skönt med semester, men gud så skönt att komma hem. Jag är en riktig hemma människa. Gillar att pyssla, greja, städa och fixa i lägenheten. Det sköna med varmare länder är att man slipper sminka sig. Har gått totalt omejkad nästan varenda dag, det är väldigt ovanligt för mig.

Oroa dig inte Theres för någon solbränna:) Den är för länge sen borta. Regnade ju dom sista dagarna.
Men innan jag åkte köpte jag ett mineral solpuder från body shop. Det funkar super bra på min bleka hy. Ser naturligt fräscht ut. Den är nog riktigt bra om man vill förstärka sin solbränna.
Det finns 2 nyanser att välja på . Jag tog självklart den ljusaste. Det var ingen dramatisk skillnad mellan nyanserna men tjejen i butiken tittade en stund på mig och sa att den ljusa skulle passa mig bra. Så det ger hopp till er blekisar där ute. :)
Kostar runt 200-250 kr på Body shop

Är det någon mer som tycker det är suger att body shop inte har någon nätshoppingsida??
Jag passade på att köpa i sthlm när jag var där på besök.



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0