Mina bästa budget tips

Dyrt behöver inte alltid vara bäst. Det har jag lärt mig under alla år av jakten på  den perfekta ytan. Jag tänkte dela med mig lite av produkter under 100 spänn som hänger med mig i evigheter.

Till huden: Neutrogena 2 in 1 wash mask. Den använder jag som veckomask regelbundet. Mycket bra . Gillar lukten på Neutrogenas produkter, tycker dom luktar friskt och fräscht.

kostar runt 60-70 kr på apoteket.


Till läpparna: Rosebud läppbalsam, gör läpparna mycket mjuka. Känns inte som man blir "beroende" av den som andra läpp produkter kan göra.

kostar 85 kr på Soderfin.se


Till ögonen: Hm's glitter kajal. Bra och mycket prisvärd

kostar 29.50 kr på Hm.com



Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0