Ibland är ica bra

Måste bara tipsa om ett bra balsam jag köpte häromdagen. Jag var på ica och handlade mat och när jag närmade mig kassorna kom jag på att jag behöver balsam för alla mina flaskor hade typ en droppe kvar och det räcker ju inte till mitt  burr. Tänkte att jag slänger väl i en flaska head and shoulders care and repair (nä jag lider inte utav mjäll, tycker bara dom är jäkligt bra)i korgen som vanligt. Men då fick jag syn på några flaskor jag tyckte såg riktigt snygga ut. Såg lite mer ut som dom hörde hemma på en salong ,inte på ica. Efter typ en halvtimme och en tjatandes pojkvän lyckades jag välja den gula flaskan. Tror det fanns rosa att välja på också. Varför valde jag då gul när det fanns rosa?=) Jo den passa bäst min hårtyp. Hur bra är den då? Jo den är riktigt bra för mitt slingblonderade torra hår. Gör håret mjukt och lätt att kamma och luktar gott.
Charles Worthington heter märket.

kostar ca 70 kr per flaska på ica.



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0